در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برنامه های راهبری اجرا می شود

خیاط زنجانی،گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان، برنامه های راهبری در این زمینه برای کودکان و نوجوانان در کرمانشاه اجرا می شود.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان،گفت: حفظ حجاب و عفاف امنیت روانی جامعه، آرامش، تحکیم خانواده، حفظ عزت و غیره را فراهم می‌کند و دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه خواهد داشت.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، افزود: جامعه اسلامی ایران در پرتو پرورش و رفتار اسلامی در حفظ عفاف و حجاب و حرکت در چارچوب موازین شرعی در تعاملات مردان و زنان در همه عرصه‌های فعالیت، الگوی کرامت و شأن حقیقی زن مسلمان در فضای جامعه خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد:  ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مشترک با موضوع‌های عفاف و حجاب در هفته عفاف و حجاب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

خیاط زنجانی، تصریح کرد: برنامه‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با موضوع عفاف و حجاب در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و به‌خصوص در میان گروه‌های سنی کودک و نوجوان در ۲ بخش کودک و نوجوان پویش ارسال عکس اعضای کودک، عکس با عروسک‌هایشان که آنها را با حجاب آراسته‌اند و در بخش نوجوان سلفی دختران با حجاب برگزار خواهد شد.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه،،اظهار کرد: مسابقه داستان کوتاه، شعر و خاطره، برنامه پرده خوانی توسط اعضای قصه‌گو، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در همه مراکز کانون پرورش فکری در هفته عفاف و حجاب  .اجرایی می شود.

کد خبر 1193897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha