کلاس آموزشی انتقال تجربه با حضور پیشکسوت رشته پزشکی با همت کانون مسجد برپا شد

اویسی با اعلام خبر برپایی دوره آموزشی انتقال تجربه با حضور پیشکسوت رشته پزشکی با همت کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: دوره آموزشی انتقال تجربه برای تخستین بار با همت قرارگاه آموزشی فاطمیون با حضور پیشکسوت حوزه پزشکی « دکتر تولایی» برگزار شد.

« حسام الدین اویسی» با اشاره به اهمیت استفاده از تجربیات انسان های دیگر همواره مورد تاکید دین اسلام بوده و هست به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دوره آموزشی انتقال تجربه برای تخستین بار با همت قرارگاه آموزشی فاطمیون با حضور پیشکسوت حوزه پزشکی « دکتر تولایی» برگزار شد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: ما در این طرح از انسان های موفقی که در جامعه هستند دعوت می کنیم تا از تجربه های خوب و بد زندگی شان برای نوجوانان صحبت کنند.

 

 

وی ادامه داد: شاید خیلی از راه هایی را رفته باشند و بعد از مدتی متوجه اشتباه بودن آن شده باشند و شاید برای رسیدن به موفقیت خیلی از کارها می توانستند انجام بدهند ولی از آن غافل شده باشند و همینطور خیلی از انتخاب ها داشته اند که مسیر رسیدن به موفقیت شان را هموار کرده است.

 

اویسی اظار کرد: در این گفت و گو ها نوجوانان پای حرف های افرادی می نشینند که از فراز و نشیب های زندگی‌ عبور کرده اند و توانسته اند به موفقیت های دنیوی و اخروی دست پیدا کنند.

 

 

وی تصریح کرد: به این شکل نوجوانان می توانند آگاهی خوبی نسبت به آینده و انتخاب هایی که قرار است داشته باشند پیدا بکنند و با چشم باز تصمیم گیری کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا سلام الله علیها توضیح داد: از دیگر‌ دلایل‌ برگزاری این دوره؛ قوی تر شدن ایمان و روحیه توکل به خداوند متعال است. 

 

 

وی بیان کرد: همه افراد موفق در طول رسیدن شان به هدف بارها حضور خداوند متعال را در زندگی شان حس کردند که چگونه از بین سخت ترین شرایط به کمک شان آمده و راهی را برای شان باز کرده است.

 

اویسی بیان کرد: در کنار اینکه ایمان نوجوانان افزایش پیدا میکند و دیدشان نسبت به زندگی روشن تر میشود اتفاق دیگری هم می افتد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا سلام الله علیها خاطرنشان کرد: آن ها با نوع و سبک زندگی شغل های آینده هم آشنا میشوند که می تواند فایده بسیار زیادی برای درست انتخاب کردن رشته مدرسه شان داشته باشد.

 

 

کد خبر 1193907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha