صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست قاتل محیط بانان در دادسرای بوانات

حجت الاسلام موسوی گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست قاتل محیط بانان در دادسرای بوانات صادر شده و رای نهایی این پرونده در دادگاه کیفری یک استان فارس نیز صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (پنج شنبه 16 تیر) از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست قاتل محیط بانان در دادسرای بوانات خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های دبیرخانه مدیریت پرونده های مهم استان فارس، تحقیقات پرونده قتل محیط بان و همیار محیط زیست در دادسرای شهرستان بوانات به اتمام رسید و قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست متهم پرونده با اتهامات قتل عمدی 2 نفر مرد مسلمان، حمل سلاح شکاری غیر مجاز، شکار غیر مجاز و ایراد جرح عمدی یک نفر دیگر از همیاران محیط زیست صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: ادامه روند رسیدگی و صدور رای نهایی این پرونده در دادگاه کیفری یک استان فارس نیز انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: متهم  این پرونده یک مرد 32 ساله است که برای شکار غیر مجاز به زیست بومی در بوانات مراجعه کرده و پس از ممانعت محیط بانان با درگیری مسلحانه باعث شهادت یک محیط بان و یک همیار محیط زیست شد.

کد خبر 1193917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha