زیرساخت های سرمایه گذاری و اشتغال در لرستان فراهم شود

زیویار، به محرومیت لرستان با وجود ظرفیت های مختلف اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاریف اشتغال زایی و بهره مندی از این ظرفیت ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(16تیر)، در نشست طرح‌های محرومیت زدایی و سرمایه‌گذاری لرستان اظهارداشت: ۱۰در لرستان میلیارد متر مکعب روان‌آب و چشمه های طبیعی وجود دارد که کمتر از ۱۵۰ میلیون مترمکعب از آن ذخیره می‌ شود.

 

استاندار لرستان به ظرفیت گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در استان وجود دارد و در حوزه سنگ تزیینی و پرورش ماهی استان های غیر ساحلی رتبه نخست را دارا است.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت های مختلف در لرستان، اما اتفاقات گذشته سبب شده که این استان همچنان محروم بماند.

 

استاندار لرستان بر ضرورت اشتغالزایی در استان تأکید کرد و افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری، ایجاد تولید و اشتغال در لرستان فراهم شود.

 

وی بر ضرورت حمایت از استان لرستان و توجه به مساله اشتغال در استان تأکید کرد و گفت: امیدواریم مجموعه بنیاد مستضعفان به این استان نگاه ویژه داشته باشد.

 

زیویار با اشاره به اینکه معضل زنان کار در لرستان نگران کننده است، گفت:  فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در لرستان و ایجاد اشتغال در این استان ضروری است.

کد خبر 1193923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha