طرح های اوقات فراغت همراه با تفکر انقلابی و انقلابی گری باشد

داوری گفت: ما با اجرای طرح فراغت برای نوجوانان و جوانان ضمن ایجاد سرگرم های مفرح و سالم آنها را به سمت تفکر انقلاب و انقلابی گری و اسلام سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « محسن داوری» در کارگروه ویژه اوقات فراغت که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد؛ بیان کرد: ما با اجرای طرح فراغت برای نوجوانان و جوانان ضمن ایجاد سرگرم های مفرح و سالم آنها را به سمت تفکر انقلاب و انقلابی گری و اسلام سوق دهیم.

 

فرماندار مشهد با بیان اینکه ما باید برای تفریح نوجوانان و جوانان به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همراه با آموزش باشد؛ گفت: ما باید بچه های خود را در امر ورزش، تفکر انقلابی گری و دین در اوقات فراعت چنان آموزش دهیم که نشاط همراه با آموزش و طراحی را به دنبال داشته باشد، متاسفانه به دلیل عدم برنامه درست برای اوقات فراغت فرزندان، پویایی را از آنها گرفته ایم و با موبایل رها کردیم.

 

وی با اشاره به ساختار سازی در این خصوص افزود: این ساختار سازی باید در تمام عرصه ها تبیین شود، در مباحث فرهنگی حاشیه و متن نداریم، همه دستگاهها، ارگان ها، تشکل ها باید پای کار باشند، امروز افراد نخبه در رتبه های خوب دانشگاه قبول می شوند اما کمترین سرمایه گداری در گفتمان انقلابی برای این قشر داریم در حالی که اینها آیندگان این کشور هستند.

 

داوری ضمن تاکید بر همگرا شدن همه دستگاهها بیان کرد: جلسات را کاربردی کنید، سازمان تبلبغات اسلامی، امور مساجد، کانون مساجد، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و شهرداری و ..  با یکدیگر برای جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان در طرح های اوقات فراغت همگرایی بیشتری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه برای اوقات فراغت باید از مهرماه  برنامه ریزی صورت گیرد تا بسته آن در اواخر اسفند آماده و در تابستان اجرایی شود؛ گفت: لذا باید دستگاهها هم پوشانی کنند و هر کسی در این حوزه می تواند کاری انجام دهد، پیش قدم شود.

 

انتهای پیام/

 

 

کد خبر 1193988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha