اعلام آغاز مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام نصیرالاسلامی زمان آغاز مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

حجت‌ الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج از آغاز مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر  داد و گفت: استان در این مرحله به سه منطقه تقسیم‌بندی شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در منطقه یک شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون، در منطقه دو شهرستان های گچساران و باشت و در منطقه سه شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی قرار دارند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ادامه داد: مسابقات مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق دو و سه به صورت همزمان روز ۲۱ تیرماه ویژه خواهران و روز ۲۲ تیرماه ویژه برادران در حوزه علمیه حضرت بی بی حکیمه سلام الله علیها شهرستان گچساران برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: مسابقات منطقه یک در روز ۲۹ تیرماه ویژه برادران و ۳۰ تیرماه ویژه خواهران در بقعه متبرکه امامزاده شاه فرج الله علیه السلام شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

کد خبر 1193993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha