اجرای طرح نقاشی کتاب فرهنگ لغت استاد معین توسط کانون انصار الزینب(س)

پیرخندان از اجرای طرح نقاشی کتاب فرهنگ لغت استاد معین توسط کانون انصار الزینب(س) در آیین گرامیداشت این استاد زبان و ادبیات فارسی خبرداد.

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به گرامیداشت پنجاه و یکمین سالروز درگذشت استاد معین در آستانه اشرفیه اظهارکرد: کانون فرهنگی هنری انصارالزینب (س) با طرح نقاشی کتاب فرهنگ لغت استاد معین و طرح مقبره آن استاد توسط یکی از هنرمندان کانون بر روی پارچه در این آیین حضور یافت.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری انصار الزینب (س) روستای لب دریا با اشاره به حضور ننه گیل مار در غرفه این کانون که در مقبره استاد معین دایر شد افزود: در این غرفه زندگی‌نامه و آثار استاد معین توسط ننه گیل مار برای بازدید کنندگان بازگو شد.

 

وی ادامه داد: کودکان مسجد صاحب الزمان(عج) نیز با رنگ آمیزی نقاشی‌های چاپی در این غرفه در پنجاه و یکمین سالروز درگذشت استاد معین ادای دین کردند.

 

پیرخندان با اشاره به برپایی کارگاه نقاشی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه در این آیین تصریح کرد: ساخت عروسک‌های تبلیغاتی با عنوان کتاب غذای روح است توسط یکی از هنرمندان اعضای کانون و اهدا به شرکت‌کنندگان در مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی کارگاه نقاشی از دیگر برنامه‌ها بود.

 

کد خبر 1194020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha