مطبوعات و فعالان فضای مجازی مراقب اخبار دروغ شبهات و سیاه نمایی ها باشند

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: کسانی که در فضای مجازی و مطبوعات فعالیت دارند مواظب بعضی از اخبار دروغ، شبهات و سیاه نمایی ها باشند که روان مردم را خدشه دار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۷ تیر ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: سلامت و ولایت از نعمات خداوند هستند و برخی نعمت های خداوند را انکار می کنند.

 

امام جمعه رودبار جنوب افزود: گناهانی همچون ظلم به مردم، بخل و جلوگیری از کار خیر، خرج کردن نعمت در غیر راه خدا و نا سپاسی که نعمت ها را تغییر می دهد.

 

وی با اشاره به این که رفع نیاز مردم و قشر نیازمند از اعتکاف در خانه خدا بالاتر است، خاطرنشان کرد: ظلم فقط ظلم به دیگران نیست گاهی اوقات انسان ها به خانواده خود ظلم و ستم می کنند.

 

حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: عرفه روز دعا، نیایش و جبران کاستی ها است و در روايات اهل بیت (ع) فرمودند؛ اگر کسی در شب های قدر آمرزیده نشد عرفه را دریابد.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: عید قربان‌ عید از خودگذشتگی و یکی‌ از اعیاد بزرگ‌ اسلامی‌ می باشد و یادآور امتحان بزرگی است که خداوند از حضرت ابراهیم (ع) گرفت و آن حضرت از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

 

وی ابراز کرد: شهرستان رودبار جنوب با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ظرفیت دام پروری که دارد هیچ کشتارگاهی ندارد بنابراین جا دارد مسئولین پیگیر این مسئله باشند.

حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: حجاب تنها پوشش نیست بلکه باید در رفتار و گفتار ما مشخص باشد، حجاب برای خانم ها مصونیت و حفاظت است.

 

امام جمعه رودبار جنوب ادامه داد: آموزش خانواده ها، ایجاد مراکز مشاوره و رفع مشکلات اقتصادی از راهکارهای ترویج حجاب هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: امنیت روانی مردم زیر بنای امنیت ملی است، اگر مردم امنیت نداشته باشند امنیت ملی نیز به خطر می افتد.

 

حجت الاسلام افشارمنش اضافه کرد: کسانی که در فضای مجازی و مطبوعات فعالیت دارند مواظب بعضی از اخبار دروغ، شبهات و سیاه نمایی ها باشند که روان مردم را خدشه دار می کند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: ما باید وفاداری نسبت به ولایت را از مسلم بن عقیل(ع) بیاموزیم.

کد خبر 1194031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha