دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیازهای آستان قدس را پاسخ داده است

طالبی گفت: دانشگاه‌های امام رضا(ع) و علوم اسلامی رضوی و بنیاد پژوهش‌های اسلامی تمامی نیازهای آستان قدس رضوی را پاسخ داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « عبدالحمید طالبی » امروز جمعه (17 تیر) در حاشیه برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در جمع خبرنگاران بیان کرد: مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی و آیت‌الله امامی کاشناسی در راه‌اندازی ۳ دانشگاه علوم اسلامی رصوی، امام صادق و شهید مطهری تلاش بسیار کردند.

 

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی اضافه کرد: تمامی این دانشگاه‌ها در جهت تامین نیازها تلاش کردند و علوم اسلامی رضوی هم رشته‌های جدید و بین‌رشته‌ای را ایجاد کرده است.

 

وی با دکر این نکته که تمامی موسسات آستان مقدس به ویژه محیط‌های آموزشی، علمی و پژوهشی طبق تاکید تولیت باید به تمام معنا نمونه باشد، تاکید کرد: دانشگاه‌های امام رضا(ع) و علوم اسلامی رضوی و بنیاد پژوهش‌های اسلامی تمامی نیازهای آستان قدس رضوی را پاسخ داده‌اند.

 

طالبی بیان کرد: در پردیس بانوان همچون مکان‌های آموزشی آقایان فعال بوده و بیشتر رشته‌های ارشد را دارد و حوزه خواهران در آینده نزدیک در حوزه بین‌الملل هم ورود پیدا خواهد کرد.

 

کد خبر 1194053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha