مومنین با زیرکی و هوشیاری خود گول حرف های دشمنان را نخورند

حجت الاسلام برقرار گفت: یک مومن باید زیرک و هوشیار باشد و گول حرف های مستکبرین را نخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«قربانعلی برقرار» امروز (جمعه ١٧ تیر) در خطبه های عبادی سیاسی جمعه گرگان گفت: برنامه پیامبران و پیروان  او روشنگری است و می خواهند مردم را روشن کنند ولی در مقابل برنامه دشمنان این است که شبه افکنی کند و مردم را در تاریکی و ظلمت نگهدارند.

 

امام جمعه موقت گرگان افزود: این اقدامات هشداری برای مسلمانان است تا کلاه سرشان نرود.

 

وی با بیان اینکه مردم فطرتا به دنبال حق هستند ولی دشمنان حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند، گفت: اگر باطل خودش را آنچه هست نشان می داد مردم گول شان را نمی خورند و اگر حق را هم به لباس باطل نمی پوشاندند زبان آنها قطع می شد.

 

حجت الاسلام برقرار ادامه داد: آنها حق و باطل را با هم مخلوط می کنند و از جملات زیبا و فریبنده استفاده می کنند تا مردم را فریب دهند.

 

وی گفت: اگر مردم اهل مطالعه و فکر بودند دشمنان به دنبال اغفال آنها نبودند تا سرمایه ملی، مادی و معنویت مردم را به یغما ببرند.

 

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: یک مومن باید زیرک و هوشیار باشد و گول حرف های مستکبرین را نخورد. آنها دلشان به حال مردم ما نسوخته است.

وی اظهارداشت: آنها به دنبال منافع خودشان هستند و به دنبال حیله گری از هر طریقی هستند. 

 

حجت الاسلام برقرار افزود: جمهوری اسلامی ایران روز به روز در همه زمینه ها در حال پیشرفت است و تمامی نقشه های دشمن باطل می شود.

 

وی با اشاره به شعار «سلام فرمانده»، گفت: این شعار در همه دنیا انعکاس داده شده و همه مردم عاشقش شده اند.

 

امام جمعه موقت گرگان گفت: حکومت الهی تا زمانی در جامعه حاکم است که مردم آگاه باشند اما حکومت های طاغوت تا زمانی بر مردم مسلط هستند که مردم ناآگاه و بی اطلاع باشند.

 

 

کد خبر 1194062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha