برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «جوانه‌های غدیر» در آران و بیدگل

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «جوانه های غدیر» ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۶ سال در این شهرستان خبر داد.

نرگس شمس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و ایام عید غدیر خم، جشنواره فرهنگی هنری «جوانه های غدیر» در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و کشف و بروز استعدادهای فرهنگی کودکان و نوجوانان به همت فرهنگسرای شهروند شهرداری آران و بیدگل و با مشارکت کانون پرورش فکری، ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۶ سال برگزار می شود.

 

شمس ادامه داد: رشته های هنری این جشنواره آزاد است و کودکان و نوجوانان با هر استعداد و مهارتی مشروط به ارائه آثاری با محوریت غدیر می توانند در این جشنواره فرهنگی هنری شرکت کنند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: نمایش خلاق، عروسکی، قصه گویی کوتاه، نقاشی خلاق، شعرخوانی، کاردستی، تصویرگری، طراحی بازی و ... موضوعات پیشنهادی برای شرکت در این جشنواره است.

 

شمس با اشاره به اینکه در این جشواره کودکان می توانند از بزرگترهای خود هم کمک بگیرند، افزود: هر شرکت کننده می تواند با بیش از یک اثر در این جشنواره شرکت کند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل تصریح کرد: علاقه مندان بایستی حداکثر تا چهارشنبه ۲۲ تیرماه آثار خود را به کانون پرورش فکری کودکان واقع در ضلع جنوبی پارک شهید سلمانی آران و بیدگل تحویل دهند.

 

شمس افزود: برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه که متعاقبا اعلام می شود، معرفی و تجلیل خواهند شد./

کد خبر 1194073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha