مراسم دعای عرفه در ۲ نقطه شادگان برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با اشاره به اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت، از برگزاری دعای پرفیض عرفه در ۲ نقطه شهرستان خبر داد.

«حجت الاسلام سید مهدی حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان اظهار کرد: امسال همزمان با سراسر کشور، مراسم فیض بخش عرفه در شهرستان شادگان در دو نقطه شامل مسجد جامع و حسينيه انصار المهدی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: ذی‌الحجه ماه مناجات و نیایش است و اوج این نیایش هم روز عرفه بوده که بهترین فرصت برای استغفار از درگاه الهی محسوب می‌شود.

 

وی اضافه کرد: دعای حضرت امام حسین (ع) در روز عرفه سرشار از مضامین بلند اعتقادی و عرفانی است که همگان می‌توانند از فضائل این دعا بهره‌مند شوند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره فرا رسیدن عید سعید قربان تصریح کرد: عید قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان بوده که سرشار از آموزه‌های دینی و تربیتی است.

 

وی برنامه‌ریزی مناسب در راستای برگزاری کیفی‌تر مراسم‌های ویژه ایام دهه امامت و ولایت را ضروری دانست و از آمادگی هیئت‌های مذهبی شهرستان شادگان برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه امامت و ولایت خبر داد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات این ایام استفاده می‌کنیم ادامه داد: در این دهه مبارک و به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی امسال در سطح شهرستان شادگان برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای تدارک دیده شده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: برنامه های دهه ولایت در شهرستان شادگان بسیار متعدد است و با برافراشتن پرچم علی ولی الله در روز شنبه این مراسمات آغاز شده و تا روز عید غدیر با اطعام نیازمندان پایان می یابند و سایر برنامه ها شامل مسابقات، مجالس جشن و سرور، کاروان شادی خودرویی، راه اندازی دسته جات شادی و سرور از جمله برنامه های دهه امامت و ولایت در شهرستان شادگان هستند.

 

کد خبر 1194077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha