حل مشکلات ناشی از دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند مطالبه به حق مردم آبادان و خرمشهر است

حجت الاسلام عادل پور حل تمامی مشکلات ناشی از دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند را مطالبه جدی و به حق مردم آبادان و خرمشهر از دولت دانست و گفت: مدیران منطقه آزاد اروند نیز باید به تکلیف خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۱۷ تیر) در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و روز عرفه اظهار کرد: پیام عید قربان پیام وحدت است و روز عرفه متعلق به امام حسین علیه السلام است و برابر با اصول و افکار اعتقادی این امام شهید، باید برای تعالی و بهبود جامعه تلاش کرد.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر با بیان اینکه روز عرفه برای مسلمانان بسیار مهم است اضافه کرد: روز عرفه روز لطف الهی و روز امید به خدا است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم در حال تصرف ذهن ما است که ما را نسبت به امام زمانمان بی تفاوت کند افزود: امروز در اوج جنگ نرم، دشمن حجاب، عفاف، غیرت و حیا را نشانه گرفته و بر روی آن سرمایه گذاری می کند.

 

حجت الاسلام عادل پور تصریح کرد: یک عده به دنبال ترویج بدحجابی در کشور هستند و خواسته ما از دولت، قوه قضائیه و مجلس برخورد جدی با این گروه های سازمان یافته است.

 

وی به وجود قانون حجاب و عفاف در جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه این قانون بر روی زمین مانده است، لذا ما باید به طور پیوسته به آموزش امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم.

 

امام جمعه خرمشهر عنوان کرد: خوشبختانه مردم ایران اسلامی قریب به اتفاق عاشق دین، قرآن، امام حسین (ع) و امام زمان (عج) هستند و در مقابل ضدارزش ها خواهد ایستاد.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به رفع موضوع دو حاکمیتی در منطقه آزاد اروند بیان کرد: خوشبختانه با ابلاغ بخشنانه از سوی دبیر شورای عالی مناطق آزاد عمده مشکلات دوگانگی حاکمیتی منطقه آزاد اروند رفع شد اما انتظار ما از دولت این است تمام موارد مربوط به دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند بزودی برطرف شود.

 

حجت الاسلام عادل پور حل تمامی مشکلات ناشی از دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند را مطالبه جدی و به حق مردم آبادان و خرمشهر از دولت دانست و خاطر نشان کرد: مدیران منطقه آزاد اروند نیز باید به تکلیف خود عمل کند چراکه هیچ بهانه ای مورد پذیرش مردم نخواهد بود.

 

وی یاد آور شد: ایجاد کسب و کار، عمران و رونق اقتصادی از خواسته های مردم این منطقه است و مسئولان منطقه آزاد اروند نباید بهانه ای برای کار نکردن داشته باشند.

 

کد خبر 1194111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha