عرضه بهداشتی دام روز عید قربان در آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان

حسینی از عرضه بهداشتی دام روز عید قربان در آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان خبر داد و گفت: آخرین مهلت پرداخت کمک ها برای عید قربان، ساعت ۱۲ ظهر روز عید می باشد.

«سید علی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از اجرای طرح قربانی مشارکتی در عید سعید قربان خبر داد و اظهار کرد: امکان مشارکت در ذبح گوسفند با هر توان مالی در این امر خیر، وجود دارد.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان افزود: همزمان با نزدیک شدن عید سعید قربان، این مرکز در نظر دارد وجوه هزینه قربانی را جمع آوری کرده و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه هموطنان می توانند به صورت حضوری و یا مجازی نذورات خود را به این مرکز خیریه اهدا کنند، گفت: با توجه به متفاوت بودن قیمت و دشواری خریدِ گوسفند برای برخی از افراد، مشارکت در این طرح کمک می کند تا خیرین بتوانند نذورات خود را تا هر میزان که مد نظر دارند تقبل کرده و کسری وجه واریزی از خرید یک گوسفند کامل، از مبلغ سایر مشارکت کنندگان جبران می شود.

حسینی بیان کرد: هزینه های بالاتر نیز در خرید قربانی دیگر لحاظ می‌شود و همچنین داوطلبان می‌توانند وجه قربانی (مستحبی) را در طول سال نیز پرداخت کنند.

وی آخرین مهلت پرداخت برای عید قربان امسال را، ساعت 12 ظهر روز عید بیان کرد و افزود: داوطلبان نذورات خود را به شماره کارت مشارکت  5041727070707060 واریز نمایند.

حسینی در ادامه همچنین اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آسایشگاه معلولین و سالمندان را همیشه مهم دانست و بیان کرد: تقبل هزینه یک یا چند وعده غذای مددجویان در مناسبت‌های مختلف، تخصیص هزینه مراسم شب هفتم، چهلم و یا سالگرد عزیزان سفر کرده به این مرکز و یا اعطای نذورات نقدی و غیرنقدی از قبیل گوسفند نذری، عقیقه و قربانی نیز پذیرفته می‌شود و دعای خیر را به همراه دارد.


وی بیان کرد: همچنین آسایشگاه نیازمند اقلامی همچون کولر، ملحفه، مرغ، روغن، تخم مرغ، رب،  حبوبات، لبنیات و..، اقلام بهداشتی همچون خمیردندان و... است و تعمیرکاران وسایل گرمایشی و سرمایشی می باشد.

کد خبر 1194123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha