اجرای سرود ۳۱۳ نفری بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» جهرم در جوار حرم امام رضا (ع)

گواهیان گفت: سرود ۳۱۳ نفری بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در جوار آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) اجرا شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم که در اردوی مشهد مقدس به سر می برند به اجرای سرود در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه روز جمعه 17 تیرماه و پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه شهر مشهد و با حضور 313 نفری بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری اجرا شده است.

 

وی بیان کرد: این سرود با مضمون «امام رضا (ع)» توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تمرین و در جوار آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) به اجرا در آمده است.

 

گواهیان عنوان کرد: همچنین علاوه بر این، سرود «امام رضا (ع)» توسط بچه های مسجد در چند صحن دیگر از حرم رضوی نیز اجرا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه سفر بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به مشهد مقدس از 15 تیرماه انجام شده است، گفت: این اردوی زیارتی تربیتی به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: در این اردوی زیارتی حدود 400 نفر از بچه های مسجد در گروه های سنی مختلف حضور دارند.

کد خبر 1194215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha