دستور تخریب دیوارهای احداث شده اطراف باغ موقوفه مرحوم فاتح صادر شد

مددی گفت: مسئله دیوارکشی ملک موقوفه مرحوم فاتح در منطقه جهانشهر با اعلام عمومی مردم به عنوان مطالبه مردمی مطرح شده است که این مهم در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسن مددی» در جمع خبرنگاران از ورود دادستانی کرج به مسئله باغ فاتح اشاره کرد و گفت: دستور تخریب دیوارهای احداث شده اطراف باغ ملّی فاتح از طرف دادستانی اعلام شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: مسئله دیوارکشی ملک موقوفه مرحوم فاتح در منطقه جهانشهر با اعلام عمومی مردم به عنوان مطالبه مردمی مطرح شده است که این مهم در حال پیگیری است.

 

وی با اشاره به اینکه دادستانی به این مسئله ورود کرده است و خواستار توضیح اداره کل اوقاف استان البرز در این خصوص شده بیان کرد: با توجه به اظهارات به عمل آمده دیوارکشی با هدف جلوگیری از تجمع معتادان متجاهر انجام شده ولی به دلیل نوع دیوارکشی و نارضایتی عمومی مردم دستور برچیدن این دیوار و جایگزین آن با نرده های آهنی اعلام شده است. 

 

گفتنی است، سال ۱۳۴۳ مرحوم فاتح یزدی طی وصیت نامه خود اعلام کرد که یک و نیم هکتار زمین این باغ به مساحت ۲ هزار متر مقربه وی و ۱۳ هزار متر به باغ میوه اختصاص یاید تا عواید آن به نیازمندان رسد. 

 

 

کد خبر 1194234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha