تعیین ۱۵ مکان عرضه دام زنده در روز عید قربان/ کشتارگاه ها به صورت رایگان خدمات دهی می کنند

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان از تعیین ۱۵ مکان عرضه دام زنده در روز عید قربان خبر داد و گفت: در این روز کشتارگاه ها از ساعت ۶ تا ۱۴ به صورت رایگان در خدمت شهروندان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر آمنه زینلی، شنبه(۱۹ تیر) ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان به رسانه ها اعلام کرد: به منظور رفاه حال شهروندان عزیز در شهرستان کرمان با همکاری شهرداری 15 مکان برای عرضه دام زنده با نظارت اکیپ های دامپزشکی مشخص شده است.

 


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان با اشاره به نظارت شرعی و بهداشتی 18 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روز عید قربان گفت: بازرسین بهداشتی و ناظرین ذبح شرعی در روز عید قربان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 


وی با اشاره به مستقر بودن اکیپ های ثابت در شبکه دامپزشکی و پاسخگویی سوالات شهروندان با شماره تلفن 3432134366 افزود: با توجه به گرم شدن هوا و شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور حتماً شهروندان، دام مورد نیاز جهت قربانی را از میدان های مجاز و تعیین شده تهیه و نسبت به کشتار در کشتارگاه های دام شهرستان کرمان و بخش های تابعه و نگهداری لاشه به مدت 24 ساعت در پیش سرد کشتارگاه های دام اقدام کنند.

 


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست از ذبح دام در منزل خودداری کنند و تصریح کرد: کشتارگاه های سطح شهرستان در این روز در راستای کشتار دام از ساعت 6 صبح تا 14 بعد از ظهر به صورت رایگان در خدمت شهروندان هستند.

کد خبر 1194275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha