مشارکت ۱۱۹ مدرسه غیردولتی و هیئت امنایی استان زنجان در طرح مدارس«ایران همدل»

به گفته لطفی، در استان زنجان ۱۱۹ مدرسه غیر دولتی و هیئت امنایی در قالب طرح مدارس ایران همدل با ارائه خدمات تحصیلی رایگان و حمایتی با کمیته امداد استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همکاری نموده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان اززنجان، رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان در مراسم تجلیل از مدیران نیکوکار مدارس همدل استان که به صورت ویدئو کنفرانسی همزمان با سراسر کشور در شهر مشهد مقدس برگزار گردید، گفت: طرح ملی مدارس همدل برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه های علمی بالا با همکاری کمیته امداد استان در سطح استان در حال اجرا می باشد.

 

روح اله لطفی با بیان اینکه طرح ملی مدارس همدل با هدف گسترش و تامین عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری مدیران مدارس در حال اجرا است، افزود: در استان زنجان 119 مدرسه غیر دولتی و هیئت امنایی در قالب طرح مدارس ایران همدل با ارائه خدمات تحصیلی رایگان و حمایتی با کمیته امداد استان در سال تحصیلی 1401-1400 همکاری نموده اند.

 

وی با اشاره به اینکه با همکاری مدیران مدارس، 422 دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس ایران همدل استان مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: مطابق برش های استانی، تعداد مدارس تحت پوشش طرح مذکور را با همکاری و حمایت های مدیران مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی افزایش خواهیم داد.

 

گفتنی است در پایان مراسم از مدیر نیکوکار محرم نقی لو مدیر دبیرستان هیات امنایی امیر کبیر شهرستان ابهر به عنوان مدیر برتر کشوری در اجرای طرح ایران همدل تجلیل بعمل آمد. همچنین در مراسم استان از مدیران  نیکوکار دبیرستان های هیئت امنایی بعثت، شهدای انقلاب اسلامی، سلمان فارسی، هاجر و  مدرسه غیر دولتی شایستگان تجلیل شد.

 

کد خبر 1194302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha