استخر مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران گلستان مهرماه افتتاح می شود

وزیری گفت: استخر مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان مهرماه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

«اسرافیل وزیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور وقت در سال ۸۴ است که در زمینی به متراژ 9 هزار مترمربع و زیربنای 8 هزار مترمربع طراحی و عملیات اجرایی آن در سال ۸۶ آغاز شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: با موافقت نامه انجام شده بین استانداری گلستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اعتبارات آن به صورت 50  درصد استانی و 50 درصد بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به دو مرحله نوسانات شدید ارزی و عدم تامین اعتبار به موقع، این پروژه در سال ۹۵ با ۱۲ میلیارد تومان هزینه  و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد.

 

وزیری گفت: با درخواست جانبازان استان و پیگیری های صورت گرفته، در سفر رئیس جمهور به استان در سال ۹۷ اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به صورت اسناد خزانه اسلامی برای  این پروژه اختصاص یافت که در سال ۹۹ محقق شد.

 

وی افزود: بر اساس جلسات برگزار شده در استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان، به منظور اجرای قسمت های باقیمانده، این پروژه از خردادماه سال گذشته از راه و شهرسازی استان به بنیاد شهید استان تحویل داده شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان، 25 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان مصوب شد که تا کنون ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

 

وی با اشاره به بازدید رئیس کل دادگستری استان از این پروژه، افزود: به گفته مشاور و پیمانکار، درصورت تامین 15 میلیارد تومان مابقی اعتبار سفر رئیس جمهوری قسمت استخر و تاسیسات تکمیل و مجتمع تا اول مهرماه سال جاری قابل افتتاح شود.

 

 

کد خبر 1194328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha