سردار سیدی زاده در سنگر بصیرت  مرد میدان بود/ «سید قدرت ها»  در مسیر انقلاب و ولایت نشانه هستند

سردار شاکرمی با بیان اینکه سردار سید قدرت الله سیدی زاده، ثبت جدیدی از مدیریت و فرماندهی بود، گفت: او همه مولفه های پیش برنده انسانی را از گذشت، مردانگی، لبخند، عاطفه و احساس را در کنار هم گذاشت و گردان او همیشه متفاوت از همه گردان ها بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم تشییع پیکر مرحوم «حاج سید قدرت الله سیدی زاده» جانباز ، آزاده و یادگار هشت سال دفاع مقدس صبح امروز (۱۸ تیرماه) در شهر سرابله با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم استان ایلام برگزار شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ظهر امروز(۱۸ تیر) در آئین تشییع پیکر مرحوم «حاج سید قدرت الله سیدی زاده»، جانباز، آزاده و یادگار هشت سال دفاع مقدس در شهرستان چرداول، اظهار کرد: حاج قدرت با سختی ها و شدائد بزرگ شد، او یک روستا زاده بود که فقط به خدا اعتماد کرد و سرباز امام انقلاب بود.

 

سردار « جمال شاکرمی» تصریح کرد: او در مرحله جنگ سخت بارها تا مرز شهادت رفت، او بارها در مناطق عملیاتی شهید شد، فرمانده ای آزاده، ایثارگر، جانباز و همه واژه های مقدسی بود که در عرفه در ارتباط حسین بن علی با خداوند متعال در آن شکل گرفت و در کربلا به صورت متراکم خودش را نشان داد و در قامت فرماندهان ما بود.

 

وی افزود:  حاج قدرت در دل سختی ها قد کشید و در کمترین زمان ممکن به یک فرمانده دلاور و راهبردی تبدیل شد، هلتها، تپه ماهورها، چنگوله، مهران و شاخ شمیران بهتر از دیار حاج قدرت او را می شناسد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: حاج قدرت ثبت جدیدی از مدیریت و فرماندهی بود، او همه مولفه های پیش برنده انسانی را از گذشت، مردانگی، لبخند، عاطفه و احساس را در کنار هم گذاشت و گردان او همیشه متفاوت از همه گردان ها بود.

 

سردار شاکرمی باین کرد: بسیجی هایی که از جغرافیای ایلام به لشگر ۱۱ امیر المومنین می آمدند و ذره ای از شخصیت حاج قدرت را می شناختند سعی می کردند در گردان او باشند.

 

وی گفت: من به مردم چرداول عرض می کنم در دوره های مختلف دفاع مقدس هر ایل و تباری به فرماندهان خود افتخار می کرد و حاج قدرت از این دیار همانند ستاره درخشانی بود که در آسمان لشگر ۱۱ امیر المومنین تلالو و نورافشانی می کرد،  حاج قدرت مرد روزهای سخت بود، بزرگترین سند افتخار این دیار است.

 

سردار شاکرمی افزود: حاج قدرت مرد عمل بود، بعد از جنگ علی رغم برخی ناملایمتی ها هیچ کدام از فرزندان سید که امروز ما شرمنده او هستیم در مناصب دولتی حتی به عنوان یک عضو کوچک جا نگرفت ولی او شکایت نکرد و فرزندانش را همین گونه بزرگ کرده است

 

وی با بیان اینکه سید قدرت در سنگر بصیرت هم مرد میدان بود، او اهل خطابه و سخنرانی و تریبون نبود، گفت: وقتی ایشان را در سیستان و بلوچستان در راستای قرارگاه خاتم الانبیا به کار گیری کرده بودند اند و برگشته بود این سخن را از او شنیدم که: نمی‌توانستم قلاویزان و نقطه ایثار و محل پرواز کبوتران خونین بال این دیار را ترک کنم، دلم برای قلاویزان پر کشیده بود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: او شهید زنده است، نام سید قدرت برازنده او بود، او آمیخته ای از قدرت و توانایی و چابکی بود، بنده احساسم این است که سید قدرت در شهرستان و محل زادگاهش مظلوم است، دیار چرداول سید قدرت را به درستی نمی شناسد، او آبروی یک قوم بود، سَری در میان سرها داشت و دیده می شد، او از مشکلات و مظلومیت این مردم می گفت، چیزی برای خودش نمی خواست، او حتی خانه نداشت.

 

سردار شاکرمی گفت: امروز عرفه روز رابطه عاشقی سرور و سالار شهیدان با خدای متعال است، هر چه بود و هر چه در عاشورا اتفاق افتاد نقطه عطف آن در عرفه است.

کد خبر 1194366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha