برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه استان کرمانشاه

حجت الاسلام میرزایی گفت: به مناسبت فرا رسیدن نهم ذی الحجه، روز عرفه در ۶ بقعه از بقاع متبرکه دعای پرفیض عرفه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزرای دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه استان ،گفت: در روز عرفه، بندگان خالص و مؤمن خدا به عبادت و بندگی پرداخته و انسان‌ها بر اساس ظرفیت خود از آمرزش خدای رحمان بهره‌مند می‌شوند.

 

 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،افزود:روز عرفه یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی است و در این روز بزرگ، زمینه و بستر استجابت دعای بندگان و پاک شدن از گناهان فراهم شده است.
 
 
 
وی خاظر نشان کرد:عرفه روز معرفت و فرصتی برای زدودن گناه از قلب و خدایی شدن است و برخی از گناهان فقط در روز عرفه بخشیده می‌شود و در معارف اسلامی بر عبادت و نیایش و طلب مغفرت در روز عرفه بسیار سفارش شده است.

 

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: امامزاده باقر(ع) بیستون ،امامزاده احمد(ع) سنقر ، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور ، بقعه احمد بن اسحاق(ره) سرپل ذهاب ، امامزاده مهدی (ع) هرسین و امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان کرمانشاه از جمله امامزادگان استان کرمانشاه هستند که دعای پرفیض عرفه ،سخنرانی ،مداحی و قرائت دعای پرفیض عرفه در آنها برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اعمال مستحبی این ماه که زمینه کسب معرفت الهی را فراهم می کند برگزاری دعای عرفه است،که امیدورایم پرشور از قبل برگزار شود.

کد خبر 1194398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha