آمادگی سازمان بهزیستی برای جمع آوری نذورات و قربانی های مردم

مظفری راد، گفت: دهه ولایت فرصت مناسبی برای مردم نوع دوست و خیرین نیکوکار می باشد، در این راستا سازمان بهزیستی استان آمادگی لازم برای جمع آوری نذورات و قربانی های مردم را دارد.

صفدر مظفری راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،با اشاره به جمع آوری نذورات و گوشت قربانی در عید قربان،گفت:  قربانی کردن رسمی دیرینه بوده که اسلام آن را راهی برای تقرب و نزدیکی به خدا دانسته است، عملی که برای حاجیان واجب و جزء مناسک حج و برای دیگران مستحب مؤکد شمرده شده، حتی برخی از علماء این عمل را برای افرادی که توانایی دارند واجب دانستند. .

 

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه، افزود: بهزیستی استان برای تامین بخشی از نیازهای جامعه هدف بهزیستی و همچون سال های گذشته آماده دریافت گوشت قربانی مردم  استان و توزیع به موقع آن در بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش می باشد.

 

وی با اشاره به  اجرای طرح پویش عید تا عید در استان کرمانشاه ، خاطر نشان کرد:این طرح از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی و جمع آوری نذورات و گوشت قربانی برگزار خواهد شد.

 

مظفری راد تصریح کرد:  هرساله به منظور حمایت از اقشار کم دارمد و نیازمند استان پویش های مختلفی توسط معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه برگزار می شود.

 

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه،اظهار کرد: مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی با اطمینان خاطر نذورات خیرین نیکوکار را به دست مستحقان و نیازمندان خواهند رساند و البته نظارت کامل کارشناسان را نیز به همراه خواهد داشت.

 

وی گفت: خیرین و مردم نوعدوست استان می توانند جهت مشارکت های مردمی با روش هایی همچون کد دستوری #۱۴۰۰۰۰۷*۴*۷۳۳*، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲، شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸و یا شماره شبای حساب ir۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ نذورات خود را پرداخت کنند.

 

مظفری راد در پایان افزود: امیدواریم امسال جمع‌آوری این نذورات نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری یابد تا گوشت قربانی بین تعداد بیشتری از نیازمندان و محرومان زیر پوشش این نهاد توزیع شود.

 

کد خبر 1194426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha