اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

زهرایی از برگزاری جلاسیه ملی جهادگران همزمان با سیزدهم شهریور در شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سردار «محمد زهرایی» امروز (۱۸تیر) در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس اظهار کرد: سال ۱۳۴۷ زلزله‌ای در فردوس رخ داد که بر اثر آن پنج هزار نفر جان خود را از دست دادند.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در همان زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با ۱۰ اتوبوس به همراه طلاب و خیرین وارد منطقه شدند و حدود ۲ ماه در این شهرستان به گره گشایی از امور زلزله زدگان پرداختند بنابراین مبدأ حرکت گروه‌های جهادی را از سال ۴۷ می دانیم.

 

وی با اشاره به فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور، گفت: کتاب خاطرات مقام معظم رهبری در شهرستان فردوس نیز در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود که ادبیات درس آموزی در فعالیت‌های مردمی، خدمت رسانی و جهادی دارد.

 

سردار زهرایی از برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس در سیزدهم شهریورماه خبر داد و افزود: برای همایش ۵۰۰ جهادگر اندیشه ورز دعوت می‌شوند و ۵۰ گروه جهادی خدمت رسان در هفته منتهی به همیشه در این منطقه فعال خواهندشد.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور  بیان کرد: خواست ما بر این است که مردم به معنای واقعی طعم شیرین خدمت رسانی جهادگران را بچشند و از آن منتفع شوند.

 

کد خبر 1194463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha