دیدار سرزده وزیر امور اقتصادی و دارایی به گیلان/  تاکید بر نظارت بیشتر در کاهش تخلفات اداری

خاندوزی با بیان اینکه نباید دولت و مجلس انقلابی در جامعه خدشه دار شود بر نظارت بیشتر در کاهش تخلفات اداری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت،  « احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و دارایی در سفر سرزده خود به گیلان، با آیت الله" رسول فلاحتی" نماینده ولی فقیه در استان،" اسدالله عباسی" استاندار گیلان و مجمع نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد.


وزیر امور اقتصاد و دارایی با حضور در اداره کل دارایی گیلان، بر تقویت نظارت بیشتر مدیران در راستای کاهش تخلفات اداری، تاکید کرد.


خاندوزی در جمع مدیران تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی گیلان، گفت: اخیرا نارضایتی در حوزه دریافت مالیات و بانک ها به وزارتخانه گزارش شده است. بر همین اساس مدیران بر افزایش نظارت تلاش کنند و با کارمندان متخلف مماشات نکنند.


وزیر اقتصاد و دارایی اگرچه اشاره ای به افزایش مالیات ها با مصوبه دولت نکرد، ولی به رفع نارضایتی های مردم و فعالان اقتصادی تاکید کرد و افزود: نارضایتی‌های که به وزارت خانه اعلام می شود، اعتراض فعالان اقتصادی و مردم است که علت آن عدم اجرای قانون و مصوبات مجلس و دولت توسط دستگاه‌های متولی و یا  پروسه و زمان تلف شده اداری و فساد مالی است.


وی با بیان اینکه مردم در عملکرد مدیران، دولت و مجلس را قضاوت می کنند، تاکید کرد: حوزه مالیاتی و بانک ها بیشترین نارضایتی را دارند و برای این چالش باید چاره ای اندیشیده شود تا نارضایتی کاهش یابد.


خاندوزی به برخورد جدی با مدیران متخلف تاکید کرد و گفت: وقتی در دستگاه اداری تخلفی از سوی مدیر ان شهرستانی و تابعه صورت می گیرد و از سوی مدیر کل برخورد جدی صورت نمی گیرد و با کارمند متخلف  مماشات می شود،  در اذهان اینگونه  تلقی می شود که برای قانونی که مصوب شده، حرمتی نیست.


وی با بیان اینکه نباید دولت و مجلس انقلابی در جامعه خدشه دار شود، خاطرنشان‌کرد: مدیران دستگاه هایی که بیشترین نارضایتی را دارند،  نسبت به رفع کاستی و قصورها چاره اندیشی کنند و گزارش ماهانه به وزارت خانه ارسال گردد تا روند قانونمند بودن و سالم کردن کار مشخص شود.

کد خبر 1194516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha