احداث بیش از یک هزار مسکن روستایی توسط کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از احداث یک هزار و 20 واحد مسکن روستایی در قالب طرح بهسازی توسط این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت به خبرنگار شبستان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در سال جهاد اقتصادی با حرکتی جهادی در امر مسکن مددجویان تلاش های فراوانی انجام داده است.


وی با اشاره به تعمیرات کلی و جزئی تعداد 675 مسکن مددجوئی در سال 90 افزود: علاوه بر این اقدامات 146 مورد کمک به احداث مسکن شهری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان صورت گرفته است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، احداث ساختمان های حمایتی را از دیگر اقدامات امداد استان در حوزه مسکن و ساختمان دانست و اضافه کرد: این ساختمان ها شامل مجتمع های فرهنگی در اراک و مراکز کارآفرینی در خمین، ساوه و اراک بوده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، محل اعتبارات فعالیت های انجام شده در حوزه مسکن را از اعتبارات دولتی، مصوبات سفرهای استانی، درآمد، کمک خیران و آورده مددجویان عنوان کرد و گفت: برای احداث و تعمیرات ذکر شده مبلغ 120 میلیاردو 87 میلیون و 135 هزار ریال توسط امداد هزینه شده است.


پایان پیام/

کد خبر 119452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha