پرداخت کمک هزینه تغذیه به کوکان زیر شش سال

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه از پرداخت کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر شش سال این شهرستان خبر داد.

غلامرضا حافظ کمال، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه با اشاره به اهمیت کمک و دستگیری از نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نهاد در راستای دستگیری از نیازمندان و جذب کمک های مردمی و خیرین بسیار فعال بوده است.


وی با اشاره به اینکه این نهاد در کمک رسانی به همه سطوح و گروه سنی نیازمندان فعال است، ادامه داد: پرداخت کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر 6 سال تحت حمایت از جمله اقدامات این نهاد در حمایت از خانواده های کم بضاعت است.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به کمک های این نهاد به بیماران خاص اشاره کرد و گفت: به طور متوسط ماهانه مبلغ 450 هزار ریال جهت تامین سبد غذایی بیماران خاص به حساب این افراد واریز شده است.

حافظ کمال همچنین از واریز 18 میلیون و 900 هزار ریال به حساب بیماران خاص توسط کمیته امداد شهرستان زرندیه خبر داد و افزود: این مبلغ از ابتدای سال 93 تا کنون به حساب بیماران خاص تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه واریز شده است.


مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت : این مبلغ به منظور تامین سبد غذایی و بهره مندی مددجویان تحت حمایت از تغذیه سالم به حساب 16 نفر از مددجویان تحت حمایت واریز شده است.


وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی زنان سرپرست خانواردرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه، خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با حضور 60 نفر از مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد برنامه های فرهنگی و آموزشی را نیز برای مددجویان خود برگزار می کند، ادامه داد:این دوره به همت واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شده و چگونگی ایفای نقش های چند گانه شامل تربیت فرزندان، مدیریت در اقتصاد خانواده و تدبیر در معاش از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.


حافظ کمال ارتقای سطح فرهنگی مددجویان، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان و افزایش مبانی دینی و اعتقادی مددجویان تحت حمایت را از مهمترین اولویت های این نهاد دانست.

راه اندازی ایستگاه پزشکان خیر در زرندیه


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی ایستگاه پزشکان خیر در این شهرستان خبر داد و گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه ایستگاه پزشکان خیر، مرکز نیکو کاری دارالحسن در شهر مامونیه از ابتدای سال جاری افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح خداپسندانه و همکاری و اعلام آمادگی مراکز درمانی و پزشکان در سطح شهرستان با این مرکز افزود: درطول هفته تعدادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند در این مرکز بصورت رایگان توسط این پزشکان ویزیت و درمان می شوند.


حافظ کمال از معالجه 176 نفر از بیماران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در ایستگاه پزشکان خیر مرکز دارالحسن شهر مامونیه خبر داد و بیان کرد: در دوماهه گذشته علاوه بر حل مشکلات مختلف، مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط که به دلایل مختلف جهت رفع مشکلات خود به مراکز نیکوکاری مراجعه می نمایند. 

پایان پیام/

کد خبر 377505

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha