افزایش 2 هزار حامی ایتام کمیته امداد استان مرکزی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از افزایش 2 هزار حامی در طرح اکرام ایتام طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

مجید مشهدی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: در ماه مبارک رمضان امسال و همزمان با هفته اکرام ایتام 2 هزار حامی در طرح اکرام ایتام ثبت نام کردند.


وی با بیان اینکه تعداد حامیان ایتام این نهاد 9 هزار و 815 نفر بود، ادامه داد: با افزایش 2 هزار حامی در ماه مبارک رمضان این تعداد افزون بر 12 هزار حامی ارتقا یافته است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه تعداد یتیمان استان مرکزی سه هزار و 330 نفر است، افزود: به حساب هر یتیم تحت حمایت کمیته امدادم امام خمینی (ره) توسط هرحامی ماهیانه حداقل مبلغ 200 هزار ریال واریز می شود.


مشهدی اکرام ایتام، اطعام نیازمندان و بر گزاری سفره های آسمانی را از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با برگزاری برنامه های متنوع در رمضان امسال همچون سال های گذشته در جهت خدمت به قشر محروم جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده است.


وی برگزاری طرح مفتاح الجنه را از جمله طرح های خوب امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: به دنبال اجرای این طرح مسئولان استان و شهرستان ها از خانواده های تحت پوشش این نهاد بازدید کرده با مشکلات آنها آشنا و در جهت رفع آنها قول مساعد داده اند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، کمک به مردم مسلمان و قحطی زده سومالی و مردم مظلوم فلسطین را از دیگر برنامه های این نهاد انقلابی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.


مشهدی اظهار کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان مرکزی جهت حمایت از این مردم در کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان جمع آوری شد.


وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی جهت آزادی زندانیان غیرعمد در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: در ماه رمضان امسال با کمک مردم نوعدوست استان شماری از این زندانیان غیر عمد به آغوش خانواده بازگشتند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد 36 درصدی دریافت زکات فطره در رمضان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: مردم نوعدوست استان مرکزی زکات فطریه خود را به این نهاد پرداخت کرده اند.
 

پایان پیام/

کد خبر 65402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha