بهره مندی بیش از 37 هزار مددجو از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از بهره مندی 37 هزارو 458 مددجو از حمایتهای مستمر کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد.

محمد مهدی ناصری، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستانگفت: در 9 ماهه سال جاری 37 هزارو 458 مددجو از حمایتهای مستمر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بهره مند شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در مدت ذکر شده بالغ بر 169 میلیاردو 496 میلیون ریال به صورت مستمری به این افراد پرداخت شده است، ادامه داد: حمایت از نیازمندان و کمک به افراد در راستای توانمند سازی از مهمترین وظایف این نهاد است.

 

ناصری در ادامه پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان، پرداخت کمک هزینه زندگی و کمک به تعمیر و بازسازی مسکن مددجویی را از حمایتهای غیر مستمر این نهاد دانست.


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: بهسازی و مقاومت مسکن مددجویان روستایی ، کمک به تامین مسکن طرح مهاجرین به روستا، فعالیت کمک به امر ازدواج و پرداخت کمکهای موردی از دیگر حمایتهای غیر مستمر این نهاد است.


این مقام مسئول بیان کرد: این نهاد مردمی با همکاری خیرین آماده خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است و امید است خیرین ونیکوکاران بیش از پیش یار و مددکار این نهاد باشند.


پایان پیام/

کد خبر 353961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha