اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان در قالب طرح محسنین

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و حامیان در قالب طرح محسنین خبر داد.

مجید مشهدی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح محسنین یکی دیگر از طرح های این نهاد در راستای کمک به نیازمندان و محرومین است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: حامیان ونیکوکاران استان درقالب طرح محسنین، کمک های نقدی وغیرنقدی خود را به خانواده های نیازمند تحت حمایت اهداء می کنند.


وی با اشاره به اینکه در سه ماهه سال جاری حامیان طرح محسنین یک میلیارد و 421 کیلیون ریال به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند، افزود: این نشان از مشارکت و همدلی خیرین و نیکوکاران با خانواده بزرگ امداد است.


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از فعالیت 919 حامی در قالب طرح محسنین خبر داد و گفت: این تعداد حامی بوی و غیر بومی سرپرستی یک یاچندخانواده نیازمند را عهده دار هستند.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هر یک از این حامیان و خیرین ماهانه کمک های نقدی وغیرنقدی خود را برای کمک به خانواده های مستحق تحت پوشش خود می دهند.


مشهدی با اشاره به اینکه پنج هزار و 816 خانواده در سال جاری مشمول این طرح هستند، ادامه داد: از این تعدادسهمیه، درحال حاضر 1 هزارو 193 خانوار و همچنین تعداد 2 هزارو 779 نفرتحت حمایت این طرح قراردارند که ازکمک های حامیان نیکوکار بهره مند هستند.


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی همواره نیازمند یاری و مساعدت خیرین و نیکوکاران در طرح های خود است.


وی ادامه داد: مردم مومن و خیر و نیکوکار استان مرکزی همواره یار و یاور این نهاد در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان بوده اند و در راستای اجرای طرح های کمیته امداد پیش گام هستند.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اضافه کرد: طرح "محسنین" از جمله طرح­هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می­کند.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن­که پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست و تشخیص نیازمند بودن این خانواده­ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می­شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 387109

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha