جمع آوری بیش از 2 میلیار ریال فطریه در کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از جمع آوری 2 میلیارد و 26 میلیون ریال فطریه در کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، به خبرنگار شبستان در اراک گفت: مردم نوع دوست و خیر استان مرکزی همواره در همه زمینه ها یاریگر محرومان و نیازمندان و بازویی توانمند برای کمیته امداد بوده اند.

وی افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی زکات فطره خود را بعد از پایان ماه مبارک رمضان به پایگاه های جمع آوری این نهاد پرداخت کرده اند که این میزان بیش از 2 میلیارد و 26 میلیون ریال است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت فطریه مردم این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 36 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: این نشان دهنده همت بالا و نوعدوستی مردم استان در کمک رسانی به نیازمندان جامعه است.

ولیئی ادامه داد: این میزان فطریه با تلاش و مشارکت یک هزار نفر و از طریق 780 پایگاه در نقاط مختلف استان مرکزی جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: فطریه های جمع آوری شده همانند سال های گذشته و بر اساس موازین و دستورات دین مبین اسلام در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر 146 هزار نفر به صورت مستمر و غیر مستمر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند می شوند که رسیدگی به این افراد نیازمند مشارکت خردم خیر و نیکو کار استان است.

پایان پیام/

کد خبر 64558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha