جمع آوری فطریه در 900 پایگاه کمیته امداد  استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از جمع آوری زکات فطره مردم استان مرکزی در 900 پایگاه این نهاد خبر داد.

محمد مهدی ناصری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ضمن تبریک عید سعید فطر در گفتگو با خبرگزاری شبستان در اراک از استقرار 900 پایگاه جمع آوری زکات فطره در استان مرکزی خبر داد.


وی افزود: این تعداد پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی همزمان با عید سعید فطر جهت جمع آوری زکات فطره مردم مومن استان در نقاط مختلف و محل برگزاری نماز عید مستقر می شود.

 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اضافه کرد: پرداخت زکات فطره و کفاره از واجبات است و همه ساله همزمان با عید سعید فطر زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی جمع آوری می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در کلانشهر اراک نیز 120 پایگاه جهت جمع آوری زکات فطره در مساجد، معابر و مصلای بیت المقدس این شهر استقرار می یابد.

 

ناصری بیان کرد: این وجوه بعد از جمع آوری با توجه به الزام شرعی در رساندن فوری آن به نیازمندان، با توجه به اولویت در قالب کمک های مختلف میان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری مردم با کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: امید است امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکت گسترده مردم در جمع آوری فطریه روبرو شده و بتوانیم به نیازمندان و محرومین کمک کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 389737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha