کمیته امداد یکی از بزرگ ترین نهادهای غیردولتی برای خدمت به محرومان است

خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد حفظ کرامت انسانی خانواده های تحت حمایت را از وظایف کمیته امداد دانست و افزود:این مجموعه یکی از بزرگ ترین نهادهای غیردولتی برای خدمت به محرومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی حسن نوروزی، معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز (17 فروردین) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد این استان، گفت: در دنیای امروز ریشه فقر را بدون دانش و آگاهی نمی ‌توان از بین برد، و با داشتن آگاهی و دانش در هر زمینه‌ ای توان افراد افزایش می یابد.

معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد حفظ کرامت انسانی خانواده های تحت حمایت را از وظایف کمیته امداد دانست و افزود:این مجموعه یکی از بزرگ ترین نهادهای غیردولتی برای خدمت به محرومان است.

وی اظهار داشت: کمیته امداد برکتی برای نظام اسلامی ایران است که به دستور امام راحل برای حمایت از قشر محروم و نیازمند جامعه بنا نهاده شده است.

نوروزی با قدردانی از اقدامات موثر کمیته امداد در فقرزدایی از جامعه و به خصوص در راستای اشتغال زایی مددجویان نیازمند، افزود: این نهاد انقلابی در زمینه توانمندسازی و آموزش خانواده های مددجو اقدامات خوبی انجام داده و باید سایر دستگاه ها و نهادها و به خصوص بانک های عامل در این زمینه یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.

وی با آرزوی توفیق امدادگران برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان، تصریح کرد: امیدواریم که با توجه به ابلاغ بودجه سال جدید با انضباط مالی شاهد پرداخت تسهیلات به موقع جهت اشتغال مددجویان باشیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار، گفت: کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان اجرای طرح های اشتغال زایی را در دستور کار دارد.

متقی افزود: در راستای اجرای طرح های اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات اشتغال نیازمند همکاری بانک های عامل هستیم.

وی آموزش مددجویان در زمینه های مختلف آموزشی و حرفه آموزی و نظارت بر اجرای طرح های اشتغال زایی را از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در زمینه اشتغال مددجویان و لازمه اشتغال پایدار آنان برشمرد.

متقی خواستار تشکیل کارگروهی با حضور معاون برنامه ریزی، معاون اشتغال کمیته امداد کشور، بانک های عامل و کمیته امداد در خصوص پرداخت اعتبارات تکلیفی بانک ها در خصوص تسهیلات اشتغال شد و گفت: با توجه به این که پرونده متقاضیان آماده است، با تشکیل این کارگروه روند پرداخت تسهیلات به طور مطلوب تر صورت می گیرد.


پایان پیام/

کد خبر 355863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha