فرهنگ تاسیس کمیته امداد، نشات گرفته از فرهنگ فاطمی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه چیتاب فرهنگ تاسیس و بنیان کمیته امداد را برگرفته از فرهنگ فاطمی دانست و گفت: کمیته امداد با تاسی از ائمه اطهار و برای کمک به نیازمندان تاسیس شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام علی وحدانی فر، امام جمعه چیتاب امروز در مراسم افتتاحیه کمیته امداد چیتاب با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: وظیفه ما این است که با ارائه برنامه های مختلف فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج داده و نهادینه کنیم.

 

وی با اشاره به این که فرهنگ تأسیس کمیته امداد نشأت گرفته از فرهنگ فاطمی است، افزود: کمیته امداد به دستور امام راحل برای کمک و یاری رساندن به قشر مستضعف جامعه بنا نهاده شد و تاکنون اقدامات موثری در این راستا ارائه داده است.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حجت الاسلام وحدانی فر با تقدیر و تشکر از مدیرکل کمیته امداد به جهت تحقق وعده استقرار کمیته امداد چیتاب، اظهار داشت: امید است با این اقدام خداپسندانه خدمات دهی به نیازمندان این منطقه به صورت مطلوب تر انجام پذیرد.

 

وی با بیان این که کار کمیته امداد فقیرنوازی و دستگیری از نیازمندان است، گفت: امید است با تلاش همگانی و توسعه مشارکت های مردمی و تعامل با همه ادارات و دستگاه های اجرایی بتوان مشکل گشای مردم نیازمند و به خصوص در مناطق محروم تر استان باشیم.

 

 پایان پیام/ 

کد خبر 353342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha