اعزام دانش آموزان کمیته امداد استان مرکزی به اردوِی رهپویان ولایت

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از اعزام دانش آموزان دختر تحت حمایت این نهاد به اردوی رهپویان ولایت خبر داد.

ناصر ناصری دوست، رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: 80 نفر از دختران مقاطع راهنمایی و متوسطه تحت حمایت این استان به اردوی رهپویان ولایت اعزام می شوند.


وی برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) را در سال جاری جهت شکوفایی استعداد ها و استفاده مفید از نیروی جوان عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینیی (ره) در این راستا همچون سال های گذشته در تلاش است تا اوقات خوبی را برای دانش آموزان تحت پوشش فراهم سازد.


رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: این اردو با شعار همت والا، بصیرت، سلامت و استقامت 23شهریور در اردوگاه بحرالعلوم استان لرستان در شهر بروجرد برگزار می شود.


ناصری برنامه های این نهاد در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را در سال جاری متنوع عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی با هدف شکوفایی استعداد های جوانان و جلوگیری از اتلاف وقت و نیروی جوانی خدمات متنوعی در قالب اوقات فراغت به افراد تحت پوشش ارایه داده است.


وی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان اعزامی به این اردو 80 نفر است، افزود: برای اعزام این تعداد دانش آموز بالغ بر 104 میلیون ریال با سرانه هر نفر یک میلیون و 300 هزار ریال اعتبار هزینه می شود.

 

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان تصریح کرد: برنامه های تدارک دیده شده برای دانش آموزان در این اردو متنوع در بخش های فرهنگی، تربیتی و آموزش است.

 

پایان پیام/

کد خبر 66257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha