اعزام دانشجویان کمیته امداد استان مرکزی به مشهد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از اعزام دانشجویان تحت حمایت این نهاد به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) خبرداد.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به خبرنگار شبستان در اراک گفت: دومین اردوی فرهنگی، تربیتی و زیارتی دانشجویان دختر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در سال جاری با اعزام 40 نفر از دانشجویان به زیارت بارگاه قدسی امام رضا (ع) برگزار شد.

 

وی افزود: این اردوها با عنوان "رهپویان ولایت" و با شعار همت والا، بصیرت، سلامت و استقامت در اردوگاه ثامن الائمه استان خراسان رضوی شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

 

ولیئی برگزاری اینگونه اردوها را در جهت سلامت روح و جسم جوانان مناسب دانست و گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) در این راستا برای رفاه خانواده های تحت پوشش و سلامت روح جوانان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.


وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با رویکرد توانمند سازی سعی در ارائه خدماتی بهتر به نیازمندان تحت پوشش خود دارد، خاطرنشان کرد: این نهاد در تابستان سال جاری برای شش هزار و 230 نفر از جوانان تحت حمایت در زمینه های مختلف اعم از اردوهای سراسری منطقه ای و کانون پیروان ولایت و برگزاری مسابقات ورزشی خدماتی را ارائه می دهد.


ولیئی اعتبار لازم برای اعزام 40 نفراز دانشجویان دختر تحت پوشش به مشهد مقدس را بالغ بر 36 میلیون ریال و با سرانه هر نفر 900 هزار ریال عنوان کرد و افزود : منابع امداد و کمک های مردمی تامین کننده این اعتبار می باشند.
 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان تصریح کرد: برگزاری برنامه های زیارتی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی از دیگر فعالیت های پیش بینی شده در حین انجام این اردوهاست.


پایان پیام/

کد خبر 55470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha