پیگیر مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی در حوزه بانوان هستیم

خزعلی گفت: پیگیر مصوبات سفر اول رئیس جمهوری به استان خراسان جنوبی در حوزه بانوان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «انسیه خزعلی» صبح امروز (۱۹ تیر) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از حضور در این استان مرزی و دیدار نزدیک با بانوان توانمند و مستعد اظهار کرد: امید است در این سفر قدم های مثبتی برای بانوان استان برداشته شود.

 

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به تمایل خود برای حضور در خراسان جنوبی در همان روزهای اول آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: برنامه های کاری فشرده در مرکز و همچنین سفرهایی که وجود داشت باعت شد تا در روز مبارک عید قربان خدمت بانوان استان برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه پیگیر مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی در حوزه بانوان هستیم، ادامه داد: امید است در این سفر مصوبات خوبی را داشته باشیم.

 

خزعلی بیان کرد: برخی از مصوبات برای حوزه بانوان مانند موضوع حمایت از اشتغال و آموزش بانوان به صورت متمرکز گرفته شده است و برخی از مصوبات باید بعد از سفر به استان ها و دیدار نزدیک با بانوان و احصای ظرفیت ها و مشکلات تصویب شود.

 

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور تصریح کرد: مصوبات عمرانی چنانچه ۵۰ درصد و بالاتر از آن پیشرفت فیزیکی داشته باشد می‌تواند برای اتمام کار در  ردیف مصوبات جدید قرار بگیرد.

 

خزعلی در پایان گفت: سایر موضوعات و مصوبات مانند اشتغال و مهارت آموزی بانوان، حمایت از تحصیل بانوان و تجهیز مدارس دخترانه را می توانیم پیگیری و اعتبارات لازم را دریافت و اختصاص بدهیم.

 


 

کد خبر 1194588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha