بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی بانوان در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

خزعلی با اشاره به اینکه بازاریابی و رساندن محصولات به بازار از مشکلات جدی بانوان است، گفت: بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی بانوان در خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «انسیه خزعلی» پیش از ظهر امروز (۱۹ تیر) در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه ایده، خانه و فناور که با هدف نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان خراسان جنوبی برپا شده است، اظهار کرد: توانمندی های بسیار خوبی در این نمایشگاه از بانوان استان خراسان جنوبی مشاهده کردم و با وجود اینکه زمان آمدن ما و هماهنگی دیر انجام گرفت اما همه بانوان با شوق و انگیزه بالا در این نمایشگاه از شهرها و روستاهای مختلف حضور یافتند.

 

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: امیدواریم دولت قدر این سرمایه ها را بداند و برنامه ریزی و پشتیبانی خوبی را برای حمایت از بانوان داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه برنامه اعتبار برای اشتغال زایی بانوان به صورت ویژه در دستور کار است، تصریح کرد: همچنین برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار برنامه داریم و اعتبار خاصی برای آنان درنظر گرفته شده است.

 

خزعلی از اختصاص اعتبار برای اشتغال بانوان در بخش کشاورزی، گفت و بیان کرد: اگر طرح های حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی مناسبی در روستاها داشته باشیم بدون سقف مورد پشتیبانی قرار می دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه مشکل بازاریابی و رساندن محصولات به بازار و مسئله حمل و نقل از مشکلات جدی بانوان در سطح کشور است، ادامه داد: بازارچه های فصلی و مرزی می تواند کمک کند اما بنا داریم با تأمین اعتبار در هر استانی حداقل یک بازارچه دائمی عرضه محصولات تولیدی بانوان داشته باشیم.

 

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور تصریح کرد: انتظار است استانداری و شهرداری نیز زمین و مکان مناسب را در اختیار بگذارند تا در خراسان جنوبی هم بازارچه دائمی برای بانوان راه اندازی شود.

 

 


 

کد خبر 1194603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha