عمل به دستورات قرآنی سبب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود

حجت الاسلام حسینی، قران را نسخه نجات بخش خواند و گفت: عمل به دستورات قرآنی سبب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(19تیر)، در خطبه های نماز عید قربان در مسجد امام(ره) بروجرد، با تبریک عید سعید قربان، اظهارداشت: عید قربان، روز رهایی از اسارت نفس و پیروزی عقل بر هوس است.

 

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شیطان فقط می تواند انسان را وسوسه کند، افزود: شیطان نمی تواند انسان را مجبور به کاری کند و همه ما در برابر هوای نفسانی باید مراقب رفتار خود باشیم.

 

وی عنوان کرد: کسی که یک عمر گناه کرده و به شیطان جواب بله داده است در آخرت نیز هم نشین شیاطین خواهد بود.

 

قرآن نسخه نجات بخش برای رستگاری انسان است

 

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت دوری از گناه و عمل به دستورات قرآن تأکید کرد و گفت: قرآن نسخه نجات بخش برای رستگاری انسان است و اگر به دستورات قرآن عمل کنیم، سعادتمند خواهیم شد.

 

کنترل و نظارت بر قیمت ها صورت گیرد

 

امام جمعه بروجرد در ادامه بر ضرورت مبارزه با گرانفروشی و نظارت بر قیمت ها تأکید کرد و عنوان داشت: در اوضاع اقتصادی و نابسامانی بازار، بازاریان باید رعایت حال مردم را داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: در دوران کنونی دینداری بسیار سخت است، دینداری مانند نگه داشتن آتش سرخ در دست است، رعایت عدالت و انصاف و توجه به حق مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: باید فرهنگ تیراندازی در آیین‌های شادی و عزا از بین برود و همچنین فرهنگ شام و نهار دادن در مجالس عزا و ختم برچیده شود برای کسانی که از دنیا می رود باید نماز و روزه و قرآن بخوانیم.

 

کد خبر 1194625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha