عید قربان روز مبارزه با نفس است

حسینی با قدردانی از مشارکت نیکوکارانه خیرین در اهدای قربانی به آسایشگاه معلولین و سالمندان گفت: عید قربان روز مبارزه با نفس است که عمل های فداکارانه و ایثارگرانه را می توان بیشتر به نمایش گذاشت.

«علی حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک عید قربان و قدردانی از مشارکت خیرین در قربانی این روز به نفع آسایشگاه معلولین و سالمندان استان گیلان اظهار کرد: از صبح اول وقت مردم عزیز رشت حضور فعالانه ای برای انجام اعمال قربانی عید قربان داشتند.



مدیر عامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت گفت: عید قربان روز مبارزه با نفس است عمل های فداکارانه و ایثارگرانه را می‌توان در این روز بیشتر به نمایش گذاشت.



وی افزود: این خصلت مردم نیکوکار نزدیک بر ۶۰ سال است که در آسایشگاه معلولین و سالمندان تداوم دارد و غیر از عید قربان نیز مردم گیلان در این مجموعه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا می کنند.



حسینی اضافه کرد: خوشبختانه این آسایشگاه در طی ۵۳ سالی که افتتاح شده هرگز از کمک های مردمی محروم نبود و امسال نیز با توجه به مشکلات اقتصادی که با آن مواجه هستیم واقعا بهتر از سال گذشته شاهده اهدای نذورات هستیم.



وی هم میزان کمک های مالی که خیرین در آن مشارکت داشتند و هم تعداد کسانی که ذبح کامل انجام دادند بیشتر از سال های گذشته دانست و افزود: قدردان کسانی هستیم که تلاش می‌کنند این مکان پابرجا بایستد.



حسینی طرح قربانی مشارکتی در عید سعید قربان را فراهم نمودن زمینه مشارکت در ذبح گوسفند با هر توان مالی عنوان کرد و افزود: در این طرح هموطنان می توانند به صورت حضوری و یا مجازی نذورات خود را به این مرکز خیریه اهدا کنند.



گفتنی است، خیرین می توانند نذورات خود برای انجام قربانی عید را به شماره کارت مشارکت  5041727070707060 آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان واریز نمایند.

کد خبر 1194654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha