فعالیت های فرهنگی شهر توسعه می یابد/ احداث باغ بانوان و خانواده

حجتی با اشاره به مطالبه مردم درخصوص اجرای طرح و برنامه های فرهنگی در شهر توسط شهرداری گفت: با پیش بینی اعتبار در بودجه شهرداری فعالیت های فرهنگی شهر توسعه می یابد.

«حسن حجتی« در در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری 810 میلیارد ریال پیش بینی شده، اظهارداشت: بیش از 70 درصد آن صرف طرح های عمرانی و مابقی جاری خواهد بود که سعی شده هزینه های جاری کاهش یابد.

شهردار تیران افزود: با پیش بینی اعتبار در بودجه شهرداری فعالیت های فرهنگی شهر توسعه می یابد و به مطالبات مردمی در خصوص اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در شهر پاسخ داده خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تشکل های فرهنگی اجرای فعالیت در سطح شهر دارند اما افزایش برنامه ها و پوشش همگانی مورد توجه و نیاز است.

حجتی با اشاره به اجرای فعالیت های فرهنگی در سطح شهر خاطرنشان کرد: آموزش فرهنگ شهروندی، اطلاع رسانی و ایجاد نشاط اجتماعی در شهر با اجرای فعالیت های فرهنگی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه تابستان در شهر، اجرای فعالیت دهه ولایت و امامت و برنامه های فرهنگی مناسبتی در راستای انجام ماموریت مدیریت شهری انجام می شود، تصریح کرد: از برنامه های تشکل های فرهنگی توسط مدیریت شهری حمایت می شود.

 

احداث باغ بانوان و خانواده

 

شهردار تیران با بیان اینکه احداث باغ بانوان در شهر با وسعت بیشتر مورد مطالبه است، اذعان داشت: باغ بانوان و خانواده در وسعت 12 هکتار ایجاد احداث می شود.

وی از توسعه امکانات باغ بانوان فعلی را برای خدمت رسانی تا احداث مجموعه جدید خبرداد و گفت: ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در باغ بانوان ویزه زنان و دختران در حال انجام و امکان همکاری با هیات های ورزشی برای انجام فعالیت وجود دارد.

کد خبر 1194694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha