اختصاص اعتبارات ویژه به حوزه بانوان در سفرهای استانی

خزعلی گفت: اهتمام شخص رئیس جمهور و دولت براین است که در سفرهای استانی اعتبار ویژه‌ای را به حوزه بانوان اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزارش شبستان از بیرجند، «انسیه خزعلی» عصر امروز (19 تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سفر دو روزه خود به خراسان جنوبی، گفت: در این سفر ظرفیت ها، توانمندی ها و مشکلات استان احصا خواهد شد و در حوزه اعتبارات و حمایت های لازم برای تسهیلات در مسیر حرکت بانوان، مورد توجه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه رشد حوزه بانوان باعث اعتلای جامعه می شود، افزود: هر اعتباری که برای بانوان این کشور اختصاص یابد سرمایه گذاری است چرا که موجب بالندگی بانوان می‌شود.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه اهتمام شخص رئیس جمهور و دولت براین است که در سفرها اعتبار ویژه‌ای را به حوزه بانوان اختصاص دهند، گفت: موضوعاتی مانند سلامت بانوان، ورزشگاه ها، پارک های بانوان، ورزش همگانی، توانمندسازی و مهارت آموزی، رشد بانوان و سبک زندگی و مسائل تربیتی از مسائل مهمی است که مورد توجه دولت و در اولویت های اعتبارات حوزه بانوان قرار دارد.

 

خزعلی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آسیب هایی مانند اعتیاد و دخانیات که به سمت زنانه شدن حرکت می کند، باید قبل از اینکه توسعه پیدا کند، پیشگیری کرد، گفت: در زمینه احداث کمپ های ماده 15 و 16 در استان حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

 

وی گفت: برای کاهش طلاق و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد نیز برنامه های استان حمایت می شود.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت آموزش پیش و حین ازدواج زوجین به ویژه در مناطقی که سن ازدواج به دلیل رسوم منطقه خیلی پایین است، گفت: آموزش قبل و حین ازدواج یکی از برنامه های جدی معاونت زنان و خانواده است که برای چهار سال اول ازدواج دیده شده است.

 

خزعلی با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوب انسانی و مادی در استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: امید است با نگاه عدالت محوری که در نگاه رهبری و ریاست جمهور است از توانمندی بانوان در بخش های تولید، علمی، کارآفرینی و ... استفاده شود.

 

 

 

 

کد خبر 1194701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha