ورود بیش از ۲۴۳ هزار دستگاه خودرو به گیلان

صفاری از کاهش ۸۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان گیلان خبر داد و گفت: در سه روز گذشته بیش از ۲۴۳ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جاور صفاری» امروز (یکشنبه،۱۹ تیر) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: طبق آمارهای واصله در سه روز گذشته بیش از ۲۴۳ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده‌اند.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه میزان افزایش ورود خودرو به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد افزایش داشت است عنوان کرد: بیشترین حجم تردد خودرو مربوط به محور رشت به قزوین بوده است.
 
صفاری از تردد بسیار زیاد و شلوغ در محورهای ساحلی و تفرجگاهی استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: به رقم افزایش ورود خودرو و به جهت حضور گسترده پلیس شاهد ترافیک آرامی در محورهای مواصلاتی استان گیلان هستیم.
 
وی اذعان داشت: با رعایت موازین رانندگی از سوی مردم تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان گیلان به نسبت مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد کاهش داشت.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه هم اینک مسافران در حال خروج از استان هستند یادآور شد: برای جلوگیری از ترافیک سنگین، محدودیت ترافیکی از ساعت هشت صبح امروز در دو محور رشت - قزوین و آستارا - اردبیل شروع شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.
 
صفاری ادامه داد: بر اساس این محدودیت ترافیکی تردد کامیونها و تریلرها به غیر از کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در دو محور ذکر شده ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: از مردم و مسافران انتظار داریم زمان برگشت به موطن خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.
کد خبر 1194703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha