لزوم پرهیز از افراط و تفریط در سخنرانی های غدیر

طالبی با بیان اینکه باید از ظرفیت روحانیت در ادارات جهت بزرگداشت واقعه غدیر استفاده شود، گفت: افراط و تفریط در موضوع سخنرانی ها و مداحی ها صورت نگیرد و به موضوعات اختلافی دامن زده نشود چرا که مقام معظم رهبری بر روی این موضوع تاکید بسیاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «سیدمحمدرضا طالبی» صبح امروز (20 تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت اظهار داشت: واقعه بزرگ و عظیم غدیر دل ها را متوجه یک امر اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و معرفیت می کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در طول اسلام با دو واقع مهم و بزرگ مواجه بودیم که یکی بحث رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) و در امتداد آن واقعه بزرگ غدیر است.

 

وی با بیان اینکه غدیر به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود بازگشته است، گفت: محتوا و اهمیت غدیر را به صورت محتوایی باید به نسل های جوان منتقل کنیم.

 

طالبی به دهه ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و دستگاه های اجرایی استان تلاش خواهیم کرد تا برنامه های خوب و متنوعی در این دهه اجرا شود و بحث فضاسازی ادارات در دستور کار قرار می گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم همکاری ادارات استان با ستاد غدیر بیان کرد: استفاده از ظرفیت و توان روحانیت و حوزه های علمیه در فضای مجازی و حقیقی جهت پرداختن به موضوع غدیر در ادارات نیز از برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه افراط و تفریط در موضوع سخنرانی ها و مداحی ها صورت نگیرد، گفت: به موضوعات اختلافی دامن زده نشود و مقام معظم رهبری بر روی این موضوع تاکیدات بسیاری داشته اند.

 

 

کد خبر 1194778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha