انهدام  باند سارقان  حرفه ای خانه باغات در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از انهدام باند سارقان حرفه ای خانه باغات در ارومیه با ۴۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال، خبر داد.

«سرهنگ  حسن شیخ نژاد»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  با عنايت به سريالي شدن سرقت اماکن خصوصي و خانه باغات در  ارومیه و خسارت و تخريب به اموال شهروندان که موجب نارضایتی عمومی شده بود،  مراتب به صورت ويژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی امام زاده قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: در بررسی های به عمل آمده  و با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم، در نهایت سارقان سابقه دار  شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، طی یک عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان  دستگیر و به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقيقات به مقر پليس انتقال داده شدند.

سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهمان به ۴۵ فقره سرقت از خانه باغات  اعتراف کردند، تصریح کرد:  برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش تقریبی اموال مسروقه ۳ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه درپایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۶ سارق و ۱ مالخر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان به خصوص صاحبان خانه باغ ها توصیه کرد به هشدارهای پلیسی در این زمینه توجه کرده و در صورت مشاهده  هر گونه موارد مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 1194779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha