۱۰۰ بسته گوشت نذری به همت کانون ‌«مشکات الرضا (ع)» میان نیازمندان توزیع شد

رحیمی گفت: همزمان با عید قربان و در راستای اجرای طرح ‌«نذر قربانی» تعداد یکصد بسته گوشت گرم به همت کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با حمایت های خیران و نیکوکاران و همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم طرح «نذر قربانی» به منظور حمایت از خانواده های نیازمند به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم، فعالیت های خیرخوهانه به عنوان یکی از برنامه های بچه های مسجد تعریف شده و در مناسبت های مختلف به اجرا در می آید.

 

وی بیان کرد: «نذر قربانی» نیز به عنوان یکی از طرح های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم، در مناسبت های اعیاد ائمه (ع) و یا سوگواری حضرات معصومین (ع) انجام می شود.

 

رحیمی به اقدام این کانون فرهنگی و هنری در طرح «نذر قربانی» همزمان با عید سعید قربان اشاره کرد و اظهار داشت: بچه های مسجد در این کانون در اجرای مرحله دیگری از طرح «نذر قربانی» اقدام به توزیع گوشت قربانی میان خانواده های کم بضاعت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح با خرید یک گوسفند، نذر قربانی انجام شد و با تهیه یکصد بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت در کمک رسانی به اقشار محروم جامعه قدمی هر چند کوچک برداشته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم عنوان کرد: برای اجرای این طرح، تعداد سه رأس گوسفند قربانی شد و پس از آن بچه های مسجد گوشت ها را در بسته های ۵۰۰ گرمی بسته بندی و مهیای توزیع میان خانواده های کم بضاعت کردند.

 

رحیمی در پایان با تقدیر از بچه های مسجد برای شرکت در این طرح، عنوان کرد: هزینه اجرای این برنامه به همت بچه های مسجد و خیران تامین شد که از آنها قدردانی می شود.

کد خبر 1194808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha