اعتبارات سفر رئیس جمهوری به کمک بازارچه صنایع دستی فاروج آمد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان برای تکمیل بازارچه صنایع دستی فاروج، ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

«محمدرضا قهرمانیان» با بیان اینکه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان برای تکمیل بازارچه صنایع دستی فاروج، ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: در صورت ابلاغ اعتبار طی امسال طرح تکمیل و در غیر اینصورت تا سال 1402 بازارچه صنایع دستی فاروج تکمیل و به بهره بهرداری می رسد.

 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: ساخت بازارچه صنایع دستی فاروج در ورودی شهر از سمت شهرستان شیروان، در سایت مسکن مهر فاروج آغاز و به پیشرفت 50 درصدی رسید اما با توجه به عدم ابلاغ اعتبار از سال 98 برای بازارچه های صنایع دستی، تکمیل طرح به تعویق افتاد.

 

وی با اشاره به اینکه بازارچه با سه غرفه ساخته شده بود، افزود: با ابلاغ اعتبار سه غرفه دیگر هم به آن افزوده می شود.

 

ساخت بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر و به دنبال آن، واگذاری بخشی از عرصه سایت مسکن مهر فاروج از سوی اداره کل راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون ماده پنج ۲۰ شهریور سال ۹۹ در مرکز استان مصوب شد.

 

ساخت بازارچه صنایع دستی فاروج در مساحت ۲۰۰ متر مربع در ورودی شهر در فروردین سال 1400 آغاز شده بود.

 

کد خبر 1194830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha