اختتامیه ششمین جشنواره ملی «طنز پهلو» در فومن برگزار می‌شود

نیک‌انجام گفت: اختتامیه ششمین جشنواره نگاهی به طنز معاصر«طنز پهلو۶» در فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: اختتامیه ششمین جشنواره نگاهی به طنز معاصر«طنز پهلو 6» در فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این جشنواره روز پنج‌شنبه(23تیر) ساعت 17 در سالن شهدای خدمتگزار این اداره برگزار می‌شود افزود: در مجموع یک هزار و 147 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره «طنزپهلو 6» ارسال شد که این تعداد شامل 724 اثر در بخش شعر طنز و 423 اثر در بخش داستان کوتاه و نثر است.

 

وی با بیان اینکه سرپرستی هیئت داوران جشنواره «طنزپهلو 6» را «رضا رفیع» نویسنده و طنز پرداز برجسته کشور بر عهده داشت گفت: فراخوان ششمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر به یاد استاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) با نام «طنزپهلو 6» در اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: «محمود شالویی» مشاور وزیر و و مدیر کل حوزه وزارتی و دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «رضا رفیع» مجری، شاعر و طنزپرداز برجسته کشور، «حمید لولایی» بازیگر برجسته طنز کشور، «فرامرز ریحان‌صفت» شاعر و طنزپرداز مطرح کشور، «بیژن لرد» خواننده و بازیگر برجسته کشور جزء مهمانان این برنامه هستند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: خواندن آثار برتر انتخاب شده از نگاه داوران توسط خودِ نویسندگان اثر، اجرای موسیقی، اجرای نمایش توسط هنرمندان دعوت شده، سخنرانی افراد صاحب نظر در زمینه طنز معاصر، قرائت بیانیه داوران و تجلیل و تقدیر از منتخبین این جشنواره و اجرای برنامه‌های متنوع دیگر از اهم بخش‌های پیش بینی شده آیین پایانی جشنواره « طنزپهلو 6» است.

کد خبر 1194836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha