دومین همایش ملی تعالی معنوی فرهنگ دفاعی با محوریت نهج البلاغه برگزار می شود

همزمان با دهه ولایت به مناسبت عید غدیر خم دومین همایش ملی تعالی معنوی فرهنگ دفاعی با محوریت کتاب نهج البلاغه در دانشگاه دافوس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، همزمان با دهه ولایت به مناسیبت عید غدیر خم دومین همایش ملی تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی با محوریت کتاب نهج البلاغه امروز دوشنبه بیستم تیر ماه در دانشگاه دافوس برگزار می شود.

 

بنا براین گزارش، این همایش با هدف تبیین منظومه معنوی و اندیشه های دفاعی حضرت علی (ع)، تبیین ابعاد فرهنگ دفاعی و دفاع فرهنگی برگرفته از کتاب نهج البلاغه، تبیین نقش آموزه های نهج البلاغه در تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی، توسعه مبانی نظری و ادبیات فرهنگ دفاعی مبتنی بر اندیشه های امام علی (ع)، ارایه الگوی فرماندهی و مدیریت مبتنی بر اندیشه های امام علی (ع)، کاربردسازی اندیشه های امام علی (ع) در ابعاد تعالی معنوی و دفاعی است.

 

فرماندهی و مدیریت در جنگ صلح، جنگ شناختی، جنگ نرم و عملیات روانی، بصیرت و دشمن شناسی، فرهنگ دفاعی، دفاع فرهنگی و فرهنگ مردم پایه، ژئوپولوتیک، اقتصاد دفاعی، فناوری دفاعی، معنویت اخلاق، احکام و حقوق در دفاع، اطلاعات و امنیت در دفاع از جمله عناوین این همایش است.

 

 

کد خبر 1194852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha