مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم شعبه لرستان طلبه می پذیرد

حجت الاسلام موسوی، به پذیرش طلبه در مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) شعبه لرستان اشاره کرد و گفت: مهلت ثبت نام ا ۳۰ تیر اعلام شده است.

حجت الاسلام«سیدمحمد باقر موسوی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: به مناسبت سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) شعبه لرستان طلبه می پذیرد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان افزود: پذیرش طلاب برای تحصیل در  تمام پایه‌های دوره سطح عالی به صورت اختصاصی صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه داشتن معدل ۱۶ به بالا در دروس فقه، اصول و ادبیات عرب از جمله شرایط پذیرش است، عنوان کرد: تائیدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل یا اساتید و معافیت از آزمون علمی مدرسه برای طلاب با معدل بالای ۱۹ و استعدادهای برتر در مرکز نخبگان از دیگر شرایط پذیرش اعلام شده در مدرسه عالی حضرت قائم(عج) شعبه لرستان است.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: طلاب علاقه مند به تحصیل در این مرکز می توانند تا ۳۰ تیرماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۸۰۴۹۶ تماس بگیرند.

 

وی در ادامه یادآور شد: زمان آزمون مدرسه علمیه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) شعبه لرستان یک مرداد اعلام شده است.

 

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان از ماتیازات و مزایای تحصیل در مدرسه علمیه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) شعبه لرستان را نظارت و مشاوره علمی برای طلاب، برگزاری کلاس‌های قرآنی، رجال و تربیتی، برگزاری نشست‌های علمی، بصیرت افزایی و تقویت روحیه جهادی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی خانواده محور عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دیگر مزایای مورد توجه برگزاری دوره‌های مختلف تحصیلی با توجه به استعداد و علایق طلاب، تعامل ویژه با استعدادهای برتر و امکان تحصیل در دوره مجازی مدرسه و اهتمام به ارتقای توانمندی پژوهشی و مهارت‌های کاربردی و اختصاص یک روز در هفته به پژوهش است.

کد خبر 1194880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha