۱۰۳ واحد مسکونی در حوادث طبیعی بهار امسال خسارت دید

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع حادثه های طبیعی در بهار امسال به ۱۰۳ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان خسارت زد.

«جواد نظری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: بهار امسال 14 واحد مسکونی در نقاط شهری و 89 واحد مسکونی در مناطق روستایی استان از حوادث طبیعی خسارت دید.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به خسارت ۲۵ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی به تاسیسات آب و برق و سایر زیرساخت های استان افزود: در سه ماهه امسال ۴۲۲ کیلومتر راه و ۱۰۷ مورد پل و ابنیه بر اثر سیل و بارندگی ها خسارت دید که میزان این خسارت ها ۲۷۲ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال است.

 

نظری افزود: در مجموع بخش های مختلف در استان به علت وقوع حوادث طبیعی بهار امسال، پنج هزار و ۹۶۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال خسارت دید.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مدت حدود ۹۲۶ میلیارد ریال خسارت از ۳۰ هزار و ۲۹ هکتار از مزارع استان گزارش شد و ۱۰ هزار و ۲۲۰ هکتار از باغ های استان هم خسارت دید که ارزش ریالی این خسارت ها بیش از چهارهزار و ۱۲۶ میلیارد ریال است.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع حادثه های طبیعی در استان سبب تلف شدن ۷۹ راس دام و ۶۰ هزار قطعه طیور شد و به ۳۴۴ مورد از منابع آبی هم خسارت خورد.

 

 

کد خبر 1194896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha